lørdag 13. juni 2009

Hyttekos

Av og til kan jeg være ganske spontan av meg, og i går ettermiddag var jeg det. Jeg bestemte meg for å dra hjem til Gratangen, 3 timer før bussen gikk. Jeg pakket i full fart, og fikk til og med min kjære mann, Bjarte med meg.

Da vi kom hjem, var det å skifte i full fart, også var det å kjøre opp på hytta med firhjulingen! Firhjuling er virkelig gøy! :) Når vi var framme på hytta, var allerede min bror, bestemor og søskenbarn oppe allerede.
Været var helt strålende, med en stor sol på himmelen. Pappa hadde vært så snill og kjøpt grillmat, så da ble grilling på kvelden. Noe som var helt nydelig godt! Senere utover kvelden ble det kjeks, kaffe og yatzee. Selvsagt vant jeg.

Skulle gjerna ha lagt til et par bilder fra turen, men internett går utrolig sakte her i Gratangen. Nå skal vi spise bacalao ute på verandeaen, også blir det fisking på kaia i kveld/natt. Livet er herlig.

3 kommentarer:

  1. D va en vældi bra tur! å på fredag blir d en enda bedre tur! :D

    SvarSlett
  2. Eg glede meg som en liten unge! :)

    SvarSlett
  3. Hello Thereza
    Read the book of holy spirit true. This book saves you. And it is free.

    SvarSlett