onsdag 10. juni 2009

Fridag = Spadag!

Jeg har fri fra skolen i dag. Og hva gjør man da? Jo, man har spadag.

Nå er det lenge siden jeg har følt meg så fresh.
Jeg har barbert legger, fikset negler, tatt ansiktsmaske og kuret håret. Dette var DEILIG! Jeg elsker å kunne sette av litt tid til sånt. Det tror jeg faktisk vi alle har godt av, men det er alt for få som faktisk gjør det. Du burde prøve å gjøre slike ting for deg selv minst en dag i uken, så skal du se at du begynner å glede deg til nettopp den dagen i uken hvor du kan få tid til å gjøre sånt! Hvorfor ikke toppe det hele med noen kopper te, et godt blad, litt rolig musikk og stearinlys?

Var også en tur på byen i dag. Skulle egentlig bare dra for å t
a solarium. Men det endte opp med at jeg kjøpte en bukse på H&M i tillegg. Typisk meg. Jeg som egentlig ikke har råd til å handle klær nå fortiden. Ble så fornøyd med buksa, at jeg deler den med dere. Buksa ser ikke like pen ut på bilde som den faktisk er i virkelighet.




7 kommentarer:

  1. De buksene er utrolig kule, men tror ikke de passer meg så godt! :p

    SvarSlett
  2. Ja, ble skikkelig fornøyd med det kjøpet :)

    SvarSlett
  3. sv: Tusen takk :) Liker din også!

    SvarSlett
  4. Sv; Tusen takk! Helt enig! :D

    SvarSlett
  5. Vi kan jo ta oss en sånn spadag bare vi to en dag :)

    SvarSlett